#1 Skrevet Februar 27, 2017 (endret) Heihei! Klar for nytt lokallagsmøte? Det blir lokallagsmøte på Haugesund Lakksenter den 9.mars kl 19:30. Håper på å få diskutert endel angående Vestlandstreffet, så er fint om dere har noen gode ideer at dere tar med dokker disse ! Håpe på godt oppmøte! Gi gjerne tilbakemld om det passer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2017 Er det mulig å ta møtet på fredagen , 10.mars ? Har kveldskift den uken og fri på fredagen . Hvordan er stemningen for å møtes på fredagen ? Kanskje enklere med tanke på tilgang til møteplass også ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2017 Møte eg, bare få tid å sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2017 Fyra denna ukå! ikkje neste! torsdag 2. eller fredag 3. e nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2017 Reiser på jobb på onsdag og kommer ikke him før den 15.mars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2017 Hmmm... Er folk hjemme denne uken, så kan me jo se ka me får te på fredag denna ukå f.eks ? Tenker så flest mulig får deltatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2017 Ser ut som jeg blir sendt på sjøen 6. - 20. mars. Mer er jeg hjemme når det går av stabelen kommer jeg Skal på et annet møte på fredag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2017 Eg komme samma kass dag å dato det blir så for meg e det akuratt det samma: popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2017 Er det bitt bestemt noe møtested og tid ? Sent fra min LG-K420 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2017 Det jobbes med sted, men dato er satt nå, det blir 9.mars! (Fridtjov jobber med å få til en plass vi kan være!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2017 Hei Blir 9 mars kl 19:30 jobber med å få bekreftelse på sted, så kommer tilbake :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2017 Blir kl 19:30 9 mars på Haugesund Lakksenter, Magnus endrer første innlegg med sted :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2017 Husk lokallagsmøte idag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2017 E på Seljestad å jobbe, trur ikkje eg får sjangs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...