Trenger hjelp ift "reklamasjon" etter salg av bil

Anbefalte innlegg

Da skal saken være ferdig. Jeg dekket de 1000 i diagnosegebyr og begge parter er 'fornøyd'. Ble litt trussler om bandidos besøk og noe knuste kneskåler, så får se hva det blir med sånt.

 

Stor erfaring til evt neste salg av bil :-)

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du har vært alt for grei i denne saken. Med engang de hadde nevnt bandidos og andre trusler så hadde jeg bare gjort det klart at svindlere ikke får et øre fra meg. Og ikke svart kjøper mer. Hadde det blitt mye i etterkant ville jeg vurdert å si ifra at neste gang så blir det anmeldelse på trakassering. Sånne folk fortjener så lite.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vet jeg har vært for snill. De 1000 var en avtale jeg var litt rask å godta i etterkant, så er greit nok det.

 

 

Men belastningen ble stor for madammen (selv om jeg sluttet å holde henne oppdatert), så greit å få bilen ut av verden :-) . Den har vært en torn i øret mitt lenge.

 

Som sagt, stor erfaring rikere.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har notert meg navnet i tilfelle han skulle ringe på ein av mine biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor gadd du svare?

 

Folk som truer deg på den måten når du sitter på fullt navn og personalia vitner bare om at fyren mangler et hvert snev av virkelighetsoppfatning.

Hans største lidenskap er nok kommentarfeltet på vg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det bare vært meg, så hadde dem ikke fått noe. Men pga madammen, så valgte jeg å få saken ut av verdenen.

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan du anmelde han for trusler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jobba i yrker hvor trussler er vanlig i såpass mange år at trussler mot meg tåler jeg. Hadde det vært mot madammen hadde jeg tatt tiltak. Ferdig med saken, har navn og adresse på begge om det skulle bli noe mer nå

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut navn på jævlene så ingen her inne selger til dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.