Ecu, tenningslås og intrument til golf gti 99mod

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe Ecu, tenningslås og intrument til golf gti 99mod 1,8T Pga startsperre som er defekt i styreenheten tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Start sperra sitter i instrumentet, trenger bare dette egentlig og koding. Jeg har instrument fra gti 98 mod dette er 919 instrument ikke 920... Som har canbus..

 

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å skiftet instrument og tenninglås fra en 1,6. Får ikke kontakt med imobilizeren, Prøvd vag tacho men den vil ikke finne bilen engang. Hadde jeg fått ut pinkode fra det orginale så kanskje jeg kunne reddet det? Så vil tro at det er en feil på styreenheten?

 

Bilen fungerte veldig fint, så begynte startsperra å slå inn noen ganger og tilslutt hele tiden.. så er litt fortvila :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 96 mod Golf GTi (er nok noe eldre system på immo) fikk jeg også trøbbel med at startsperra slo inn i hytt-og-pine. Kunne fungere fint over lengre tid, og så plutselig lage masse sjau. Byttet sluttstykke på tenningslås, og da ble problemet mer eller mindre borte. Grunnen til at jeg ikke skriver helt borte er at en og annen skjelden gang så slår startsperra inn på 1. forsøk på start, men starter da på 2. forsøk.

 

Bare et tips, koster ikke mangen kr å bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd annet sluttsykke, ble ikke bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.