#1 Skrevet Juni 24, 2005 Legger ut noen bilder fra Åpen dag på rudskogen, noen flere som var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2005 Noen til................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 ............................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2005 ............................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2005 to siste fra meg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2005 Jeg var der, men tok ingen bilder idag. Kjørte ikke heller...fordi ny dekka kommer ikke på før imårra.... Gadd ikke kjøre med metall mot asfalt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2005 jeg tok 2 bilder av bilen din, tror jeg.... hvis det var den med de små skilta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2005 Har små skilt ja,legg dem ut, kan jeg bekrefte om det er min..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2005 Her er bildene av bilen din Frank..... Bare å kontakte meg på msn hvis du vil ha de store versjonene av bildene.... Er en fin bil du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2005 er det Henrik Frisak som kjører urquattroen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2005 hvis det er han så har jeg flere bilder av den, bare si ifra så legger jeg dem ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 25, 2005 frank! du må se å skaffe deg samme farge på nettingen på bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 25, 2005 Takker Anders....... Må få se din endag, kan vi snakka litt bil vettu... Samme farge...... ? Grillen og netting i spoiler trenger jo ikke være samme farge, uansett er det en smakssak...... Kommer snart en ny Intercooler i fronten der, smykker opp litt får vi håpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 25, 2005 Ojj, bilen min på bilde nr2 jo Tok noen bilder, slenger med ett par her i første omgang..(Har ikke lasta opp så veldig mange heller).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 26, 2005 Noe mer info på den Golfen...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 26, 2005 Noe mer info på den Golfen...?? Det er en Golf, de gjør sånn! Får du den gule frisk så vil du nok oppleve det samme. Jeg vet den kan! Mener jeg har sett den orange her kjøre relativt friskt på treff tidligere. VR6 med noe attåt? Husker ikke helt hva det var, men det fungerte bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 26, 2005 Det er en Golf, de gjør sånn! Får du den gule frisk så vil du nok oppleve det samme. Jeg vet den kan! Mener jeg har sett den orange her kjøre relativt friskt på treff tidligere. VR6 med noe attåt? Husker ikke helt hva det var, men det fungerte bra! Er vel noe tdi styr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 26, 2005 Er vel noe tdi styr? Mente å huske det var en tdi ja. Var på mange treff i fjor den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 26, 2005 Frank: Bilen min er på bilde nummer 2, A3'n der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 26, 2005 Oki..... Den var "myccket SNYGG" eller ka dæm sir i broderlandet.... Vi stor talast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 26, 2005 møtes vel på gatebil den 9.juli eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 26, 2005 hvis det er han så har jeg flere bilder av den, bare si ifra så legger jeg dem ut Henrik var der og kjørte ja, urquattro med mine gamle hjul! Fint om du har flere bilder, både han og jeg vil gjerne se dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 26, 2005 her er flere bilder av urquattroen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 26, 2005 to til....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 26, 2005 to siste jeg har av denne bilen................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...