#1 Skrevet Mars 5, 2017 Har kjøpt meg en Audi A8 Quattro 4.2,1997 mod. Virker for og være i meget god stand. Km.stand 235000. Fikk bilen rimelig pga oljelekkasje fra topp pakning på h.side. Lekker mellom topp og blokk,og kommer olje i kjølevann. den er kjørbar da den ikke blir overopphetet. Det jeg lurer på er om det lønner seg og bytte begge topp pakninger. Har forstått det sånn at slik lekkasje kan oppstå på disse motorene. Hvor kan man få kjøpt deler/pakninger,tenker da på komplett toppsett til en brukbar pris? Har fått oppgitt pris på en topp pakning for 3500,-.......????? Er det mulig? Må også samtidig få høre om hvilken måte er best for rengjøring av kjølesystem. Til slutt:hvordan få litt mer effekt ut av denne V8`ern? Mvh Ivar Vindal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2017 3500,- for en toppakning?? Toppakningsett + toppdekselpakningsett til begge toppene da eller? På eurodel.no finner du toppakning til disse til rundt 400,-/stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2017 Det var dyrt ja hehe Du får deler ja det du trenger på feks autodeler.co.no Jeg har forresten pakninger og topp bolter nytt til salgs her på forumet, Det passer om det er 32v motor du har Jeg måtte bygge om til rs6 stålpakninger + ARP på løpsbilen pga div utfordringer så da blei de ikke bruk for Du burde sjekke om det er behov for planing, eller om det er annen grov korrosjon, men det skal litt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...