#1 Skrevet Mars 6, 2017 Selger 4 stk brukte h-profil råder. Disse er brukt i 1.8 16v blokk. 1000kr + frakt. Ga 3000 i 2011 hos Rosten Performance. Og disse er like gode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2017 er det samme råder i 1,8t 20vt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2017 Ja det mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2017 Men hør med Rosten for sikkerhets skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2017 Er det 19 eller 20 mm pinne i toppen av disse? skal sjekke med Røsten om de passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2017 Er disse. 19mm Var også ute i garasjen å målte nå. http://rosten-performance.no/produkter/motordeler-bensin/veivmekanisme-og-blokk-motordeler-bensin/veivstaker/144x19-1-8t-20v-h-profil-rdesett/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2017 S2 stemplene du brukte hadde 20 mm bolt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2017 Får gå ut og sjekke på nytt skjønner jeg....var det jeg mente også. Beklager rot i salgstråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2017 isåfall er det disse http://rosten-performance.no/produkter/motordeler-bensin/veivmekanisme-og-blokk-motordeler-bensin/veivstaker/144x20-4cyl-h-profil-rdesett/ Kunne du tatt av et stempel en dag så vi får bekrefta? Er det 19 eller 20mm med tapered ende så kommer jeg unna med standardstempler, er de 20mm uten taper i enden trenger jeg nye stempler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2017 Nå har jeg sjekka på nytt og brukt begge øya når jeg målte med skyvelæret. 20mm Her har jeg demontert dem fra stempler. Helt rykende ferskt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2017 er tapered i enden de der, så flott Tar de jeg hvis ingen har kommet meg i forkjøpet via PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2017 Den er grei [emoji1360] Kontakt meg på tlf 415 28656 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2017 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...