#1 Skrevet Mars 6, 2017 Sliter med å få opp tanklokket på bilen, står i oppvarmet garasje nå i håp om det kun er frost som gjør at det ikke funker, men personlig så tror jeg ikke det, jeg får det sikkert opp til slutt, men hva burde gjøres med låsen når jeg får den opp, kan den smøres med noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2017 Må skifte selve driveren til tanklokket. Må også skiftes indre plastikkdelen da denne må ofres for å komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2017 ok, takk Jan, ser ut så det må brytes opp: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2017 Har du prøvd og åpne det med nød åpneren inni? Kansje du slipper og bryte opp, ytre lokket skal jo brukes opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2017 Dunk på det mens du prøver å låse og låse opp gjentatte ganger på nøkkelen så kommer den. Evt prøv nødsnora, men har dårlig erfaring med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2017 Det ble brutt opp, funker å få det i lås igjen, men neste gang jeg må fylle så er det samme greia, stemplet som skal løse ut lokket kommer ikke ut, må dra det ut med tang, lette inni baggasje etter nødåpning, men den fant jeg ikke, er tanklokket koblet til sentrallåsen?låste bilen opp å igjen 100 ganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2017 Ser ut som det er "kjent" feil på div. nyere Audi modeller dette, fant denne tråd til C7, http://www.audiworld.com/forums/a6-c7-platform-discussion-194/audi-a6-fuel-door-issue-2864974/ Jeg hadde samme problem idag, men hjalp med litt silikon spray på mekanisme, når lokket først åpnet Står i "varm" garasje bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2017 Standardfeil som ordnes på garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2021 (endret) Har en 2017 A6 Allroad, skjedde akkurat samme med meg nå på en fredag ettermiddag med under 20km igjen på tanken og et par mnd etter garantiutløp. Er det noe håp å få Audi til å ta det på garanti? Skal inn i November nå for å ta flere ting på garanti som jeg har meldt om tidligere. Nødåpner fungerer ikke, har prøvd å varme inni og utenpå bilen, prøvd å spraye litt bak lokket, prøvd å låse opp 100 ganger. Må jeg bare få tak på kanten av lokket og dra til noe gir etter? :( oppdatering: brukte bare et skohorn i plast og fikk tak i kanten og dro forsiktig ut, så kom den. Klippet av flikene på stempelet så den ikke går i inngrep i lokket igjen. Får håpe Audi vil bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...