#1 Skrevet Mars 7, 2017 Hei Jeg har hatt bilen strøm tom i den forbindelse hadde Webasto låst seg. Jeg har fått låst opp webasto og slettet feilkoder med vagcom og den virker som den skal over betjening i bil. Men fjernkontrollen får jeg ikke til å virke igjen Dette er bil levert originalt med T90 så her fins ikke de 3 sikringene som mann finner på de ettermonterte. På de bilene med ettermontert T90 vet jeg fremgangsmåten på å få parret fjernkontroll. Prøvd å google en del uten å finne noe så vet ikke om det er noen her inne som har fremgangsmåte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2017 Jeg pleier bare å nappe ut strømmen til antennemodulen som sitter rett over høyre kne på førersiden. Du klarer faktisk å gjøre det igjennom glippa mellom rattstamme dekslene og plast dekselet over pedalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2017 Ta batteripolen på bilen av 30sek, sett på igjen og hold inne "off" knapp på fjernkontrollen 2-3sek. Skal da lyse rødt og alt OK med koding. (Må gjøres innen 5-10sek alt sammen) etter at batteripol er på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2017 Ta batteripolen på bilen av 30sek, sett på igjen og hold inne "off" knapp på fjernkontrollen 2-3sek. Skal da lyse rødt og alt OK med koding. (Må gjøres innen 5-10sek alt sammen) etter at batteripol er på igjen Takk skal prøve det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...