Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt bilen strøm tom i den forbindelse hadde Webasto låst seg. Jeg har fått låst opp webasto og slettet feilkoder med vagcom og den virker som den skal over betjening i bil. Men fjernkontrollen får jeg ikke til å virke igjen

Dette er bil levert originalt med T90 så her fins ikke de 3 sikringene som mann finner på de ettermonterte. På de bilene med ettermontert T90 vet jeg fremgangsmåten på å få parret fjernkontroll.

Prøvd å google en del uten å finne noe så vet ikke om det er noen her inne som har fremgangsmåte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier bare å nappe ut strømmen til antennemodulen som sitter rett over høyre kne på førersiden. Du klarer faktisk å gjøre det igjennom glippa mellom rattstamme dekslene og plast dekselet over pedalene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta batteripolen på bilen av 30sek, sett på igjen og hold inne "off" knapp på fjernkontrollen 2-3sek. Skal da lyse rødt og alt OK med koding. (Må gjøres innen 5-10sek alt sammen) etter at batteripol er på igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta batteripolen på bilen av 30sek, sett på igjen og hold inne "off" knapp på fjernkontrollen 2-3sek. Skal da lyse rødt og alt OK med koding. (Må gjøres innen 5-10sek alt sammen) etter at batteripol er på igjen :)

Takk skal prøve det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.