Noen som låner bort verktøy til låsing av motor under regreimbytte. Audi s4 b5

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som vil låne/leie bort verktøy for å låse kammene og motoren til audi s4 b5 (v6)?

 

Gidder ikke å reise så langt, så hadde vært greit om du holder til rundt mjøsa ish.

 

Jeg holder til i gjøvik!

 

Hvis det er noen tvil er det dette jeg trenger:

https://www.ecstuning.com/b-schwaben-parts/v6-cam-locking-tool-kit/001980sch01a/

 

Og hvis noen har tips til å få av clutch vifta setter jeg stor pris på det! :) evt riktig verktøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på Årnes hvis det hjelper..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha det i bakhode :) kan du sende mobilnr ditt på pm, så jeg har det i tilfelle det skulle være aktuelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt et skrujern igjennom reimhjulet og inn i blokka på et vis for å få skrudd av vifta :) Vifta er har links gjenger om du lurte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt et skrujern igjennom reimhjulet og inn i blokka på et vis for å få skrudd av vifta :) Vifta er har links gjenger om du lurte :)

 

Okei (Y) har bare fått med meg at det finnes et verktøy man kan låse vifta med, men da skal jeg nok klare det uten :) At vifta var links visste jeg.

Takk for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slik er det vel man egentlig skal bruke :)

Adjustable-Pin-Spanner-Wrench-for-Audi-VW-3212-Viscous-font-b-Clutch-b-font-font-b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte en justerbar vinkelsliper nøkkel fra Biltema for å holde igjen viften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte en justerbar vinkelsliper nøkkel fra Biltema for å holde igjen viften.

 

Takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett liggende hjemme på Dal i Eidsvoll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som du er nærmest, jørn! når jeg har mottatt regreimsettet fra ecs så vil jeg gjerne låne settet ditt hvis det er greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.