Erfaring med gasolin sin mekaniske miniløfter?

Anbefalte innlegg

Quickjacken er et rimelig alternativ, "problemet" blir at når Bilnerden selger den så havner den i en dyrere prisklasse så det finnes bedre alternativer som er bedre i mine øyne. Sist jeg sjekket kostet Quickjack under 14k fra UK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo 14k ink frakt og mva for den minste fra bilnerden nå, så syns ikke det er ille:-)

Kompisen min kjøpte ritignok for 800 dollar, men det var før brexit;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en sakseløfter fra Techlift, og den løfter dobbelt så høyt som de på Bilnerden, for ca samme prisen (ga vel rundt 15 for min). Løfter 1 meter.

 

Men siden trådstarter ønsker den til 4300kr for en billigere penge, så regner jeg ikke med at å trekke frem løftere i 15k klassen som veldig relevant akkurat her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mer at han var inntresert i en enkel flyttbar løfter som man kunne ta med seg, men ja den er en del dyrere, men tror jeg ville lagt litt mer i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode forslag, men utenfor prisklassen jeg kikker på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo 14k ink frakt og mva for den minste fra bilnerden nå, så syns ikke det er ille:-)

Kompisen min kjøpte ritignok for 800 dollar, men det var før brexit;p

 

Det var for modellen et par hakk over jeg så på sist :) Nok avsporing :o

 

Trådstarter: sett på verktygsboden.se? Ser ut som bildet er hentet derfra, og mener jeg så et par gode løsninger der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tittel - er det så lettvint som jeg har inntrykk av? Byggekvalitet? Ser for meg at mekanismen som hever/senker har et utsatt gjengestag eller lignende...

 

Mulig å få billigere andre steder/utlandet?

 

https://gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=36_10099&products_id=1203&zenid=654jvts5n59asgkdn2au1itf47

 

En kollega har tilsvarende den gasolin selger ( ikke handla på gasolin, men samme patent ) Han er veldig godt fornøyd. Han har riktig nok ikke skruing som hobby, men bruker den til normalt vedlikehold/service på de 4 bilene de har i hustanden. ( så da blir den jo brukt )

 

Får såklart bare jobbet enten foran eller bak, men får god tilkomst til hjuloppheng, hjulskift osv som man stort sett er det man har behov for. Prisen er jo knapt mer en for en høytløftende jekk og 4 støttebukker, tar lite plass når ikke er i bruk.

Så ref min kollega ( som er tidligere industrimekaniker, og nå maskiningeniør) så er dette et godt kjøp om man ikke har kr / plass til en fullverdig løftebukk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var for modellen et par hakk over jeg så på sist :) Nok avsporing :o

 

Trådstarter: sett på verktygsboden.se? Ser ut som bildet er hentet derfra, og mener jeg så et par gode løsninger der også.

 

samme saken der, men noe lavere pris. med sterkere norsk krone er det vel mulig å spare ytterligere, men den er sikkert ikke billig å sende så vinninga går vel fort opp i spinninga...

 

En kollega har tilsvarende den gasolin selger ( ikke handla på gasolin, men samme patent ) Han er veldig godt fornøyd. Han har riktig nok ikke skruing som hobby, men bruker den til normalt vedlikehold/service på de 4 bilene de har i hustanden. ( så da blir den jo brukt )

 

Får såklart bare jobbet enten foran eller bak, men får god tilkomst til hjuloppheng, hjulskift osv som man stort sett er det man har behov for. Prisen er jo knapt mer en for en høytløftende jekk og 4 støttebukker, tar lite plass når ikke er i bruk.

Så ref min kollega ( som er tidligere industrimekaniker, og nå maskiningeniør) så er dette et godt kjøp om man ikke har kr / plass til en fullverdig løftebukk

 

høres bra ut! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.