#1 Skrevet Mars 10, 2017 Hei alle elektroeksperter! Jeg har en kabel i motorrommet som ikke ender opp noe sted som er lilla med sort stripe... Noen som kan hjelpe meg med hva den har vært koblet på engang. Lurer på om jeg har klart å lese meg til at dette er til fuel, men det rimer ikke helt for meg? Har ikke slitt med at klokkene i dashbordet har vist feil.. tips anyone? mk1 golf 1980 mod gls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2017 Jeg kjenner ikke til akkurat denne bilen og el-nett, men jeg kan si på generelt grunnlag at enpolede ledninger pleier å være sensor, da den bruker å jorde via sensoren til motorblokka. Hvor i motorrommet henger den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2017 Jeg kjenner ikke til akkurat denne bilen og el-nett, men jeg kan si på generelt grunnlag at enpolede ledninger pleier å være sensor, da den bruker å jorde via sensoren til motorblokka. Hvor i motorrommet henger den? Hei Chris-William! Den var sammen med kablene til vann og oljegiverene samt jording til motordekselet. Men finner ikke ut hva den skal til, da jeg strengt tatt ikke har flere følere enn til radiatoren og den har jeg et annet sted... og den hadde ikke noe stikk på enden, bare selve ledningen.. Litt forskjellig å rydde opp i for å si det sånn, men denne fant jeg ikke ut av(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2017 Har du kikka på denne? http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4307569-Fuel-gage-wiring-diagram-gas-rabbit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2017 Har du kikka på denne? http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4307569-Fuel-gage-wiring-diagram-gas-rabbit Hei Joachim. Den var kjekk! Men jeg skjønner ikke helt hva som er galt hos meg, for tankmåleren fungerer helt fint, og hva gjør den i motorrommet når føleren min ligger i tanken bak i bilen?? Og jeg har mekanisk pumpe, ikke elektrisk. Mulig jeg trenger dette inn med litt teskje her, for dette skjønner jeg ikke noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...