#1 Skrevet Mars 11, 2017 Noen som vet hvor man kan få tak i MTM Bimoto felger? Er det noe å spare på å bestille direkte fra utlandet? Tenker i utganspunktet på dim 9 x 20 til Audi S8 D3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2017 BO Racing i bergen som er forhandler i norge. Tror ikke det er mange kroner å spare på å bestille fra tyskland,er ikke sikkert de sender til norge heller ettersom de har forhandler her,da tenker direkte fra mtm. Da må du isåfall ta deg en tur nedover å kjøpe selv Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2017 Jeg har et sett i 9,5 x 19, et 30, men det blir kanskje for smått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2017 Tenker at jeg må nok ha minimum 9 x 20 på en såpass stor bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2017 Harald Soia har vel kjøpt noen slike sett så send en PM til han på hvor han har bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2017 Tror jeg ville hatt 21" på d3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2017 Enig over her,21" er perfekt på D3 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2017 har dekk liggende til 20" felger, men ble litt betenkt nå mtp på 21" ... Må jo ha nye dekk å da. Har undersøkt litt å det er mulig å bestille disse felgene direkte fra MTM i Tyskland som sender dem med Schenker, men er dyre felger. Er det mulig å finne disse felgene på ebay tro? Eventuelt noen andre felger dere kan anbefale til en S8 D3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2017 (endret) Er å finne på ebay ja.. Fantastisk fine hjul. Hadde det vært min bil hadde jeg holdt meg til 20" men min mening pleier å være langt fra fasit: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...