#1 Skrevet Mars 11, 2017 (endret) SRS-TEC Jubi støtfanger, 500kr. Se http://www.srs-tec.de for mer info. Noen bilder er fra forrige eier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2017 er det støpte eller stempla bærearmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2017 styreenhet, tenningslås og speedometer, pris? går utifra at det er 1,8 turbo siden GTI? send meg gjerne sms på 45815492 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2017 Støtfanger bak og sideskjørt er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2017 Hei. Er trykkrøret på servostyringa i ok stand? Altså røret/slangen som ligg i forkant av motor og går mellom pumpe og tannstang. Kunne tenkt meg dette og baklyktene, dersom dei er ok. Evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2017 Hei.Er trykkrøret på servostyringa i ok stand? Altså røret/slangen som ligg i forkant av motor og går mellom pumpe og tannstang. Kunne tenkt meg dette og baklyktene, dersom dei er ok. Evt pris? Hei, Skal sjekke, vet disse har en tendens til å lekke. Baklyktene tror jeg kan være sprøytet med sotespray, er det fortsatt interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2017 Hei. Ikkje så interessant med spraya lykter nei. Har sjekka på den lokale hoggaren og fått med meg eit servo-rør derfra, men eg er litt usikker på om det passar. Skal få sjekka det i løpet av kvelden. Viss det eg har fått tak i ikkje passar er eg framleis interessert i servo-røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2017 Hei. Beklagar sein tilbakemelding. Fekk røret eg henta på høggaren til å passe, så då treng eg ikkje dette likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2017 maf/lmm? evt delenummer har den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2017 Ser fin ut, bilen gikk rent og pent før jeg parkerte den. Hva koster slike om dagen? Er 500kr en upris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2017 Hva slags eksos står det på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2017 Remus bakre eksos, har nok sittet der en stund men har ikke hørt lekkasjer. Selve eksospotten ser rustfri ut, oppheng og slikt har rustet. Gis bort mot henting. "Custom" oppheng: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2017 Hvis vi sier 500 ink frakt så er det greit Skal tilfeldigvis ikke på Våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2017 Hvis vi sier 500 ink frakt så er det greit Skal tilfeldigvis ikke på Våler? Blir dessverre ikke Våler i år. 500kr inkl frakt er greit Send meg adresse osv på PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2017 Ja, litt kjipt med festene, ellers hadde jeg nesten henta den hadde det ikke vært for avstanden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2017 Ja, litt kjipt med festene, ellers hadde jeg nesten henta den hadde det ikke vært for avstanden Skal over til Østlandet i juni, mest sannsynlig søndag 18.juni, kan sikkert ta den med da hvis du vil møte meg i f.eks Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 30, 2017 Skal over til Østlandet i juni, mest sannsynlig søndag 18.juni, kan sikkert ta den med da hvis du vil møte meg i f.eks Drammen. Hmm, det kan være en mulighet ja Bor i nærheten av Drammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 5, 2017 Hva er motorkoden på denne? Edit: Ser nå at det er AGU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 2, 2017 Har kun frontfanger igjen, bilen er borte. Kan evt byttes i strøkne originale Golf 4-fangere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 22, 2017 Opp igjen, kun frontfanger igjen fra denne bilen. 500kr eller bytte i original fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 9, 2018 Har det siste året hatt 5 stk via finn.no som har sagt de skal komme og bytte med original støtfanger, men ingen dukker opp? Så den ligger fortsatt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 16, 2018 3 nye interessenter har sagt de skal komme siden siste innlegg, men har ikke sett noe til dem heller Via finn.no, ikke forumet altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...