#1 Skrevet Mars 11, 2017 Noen som vet hvordan denne TPI'en funker og hvilke modeller som er berørt? Må man ha feilen der, eller kan man være føre var og få dette utbedret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2017 Skiftes når feilen er tilstede. Ingen poeng i å gjøre dette uten noen feil i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2017 Fordi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2017 Fordi det koster 10-12 000 og sette det bort på verksted. Når feilen oppstår får du beskjed i form av esp lampe som lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2017 Er dette en feil som alle enhetene har; det er bare snakk om tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2017 Nei har ikke inntrykk av det. Er vell helst Golf/Touran/Caddy og A3 også som dette gjelder på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2017 Har TPI'er "utløpsdato" hvis du forstår hva jeg mener? Om jeg får feilen når bilen er 15-20år gammel, vil jeg da fremdeles få bytta enhet vederlagsfritt? I jobben min bytter vi komponenter med fabrikkfeil uten at feilen er tilstede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2017 Du blander tpi og innkalling/oppgradering. TPI er kun et verktøy der det ligger kjente løsninger på problem og reparasjonsløsninger. Så svaret blir nok at nei dette får du ikke dekket etter bil er 5 år gammel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2017 En TPI opprettes vel i den anerkjennelse at komponenten har en design-, konstruksjons- eller fabrikasjonsfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2017 En TPI opprettes vel i den anerkjennelse at komponenten har en design-, konstruksjons- eller fabrikasjonsfeil? Finner mye mer enn det blant TPIene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...