Nye nøkler/nøkkelhus fra ebay.. A6 C5

Anbefalte innlegg

er det immobilizer med rfid chip i disse?

 

Isåfall skal du være latterlig forsiktig når du løser opp limet rundt chippen og skal flytte den over.

Er du en tålmodig sjel og flink med dillearbeid er det fullt mulig, men lett å feile :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Nichlas skriver så er det greit å være forsiktig. Hvis senderen til startsperra er lik som på min passat så er det en liten sak i glass, og glass vet vi jo hvordan er. Knuser du denne, begynner ting å bli interesangt.

 

Gjorde samme jobb på min bil, og gikk greit det.

 

Vil påstå at hvis en skal begynne å klå på nøkklene, så kan det være lurt å ha pinkoden til startsperra klar, sånn i tilfelle ting går dårlig......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ikke all verden å få ny nøkkel med chip og elektronikk via ebay som ser nesten 100% lik oem. Det som evt da koster er sliping av blad, om dy har en plass i nærheten som gjør det. Men om du kjøper nytt hus er det ikke sikkert blad fra orginal nøkkel passer, kan være marginale forskjeller som gjør at den ikke flipper fint opp. Det er min erfaring og jeg har kjøpt to nye nøkler hvor en var komplett og en var bare hus hvor jeg flyttet alt over (valgte å slipe og ikke flytte over blad på begge siden det ikke passet bra nok).

Må ha vagcom for å kode ny nøkkel. Også trenger du sikkerhets kode, kan trolig hentes ut med vagtacho til din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright. Takk for svar 😊

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.