#1 Skrevet Mars 13, 2017 Har en A3 1,6 2004 mod. som har stoppet når vi svinger skarpt/hart venstre. Den har også i noe tilfeller kommet opp med en varselllampe av uvist tegn. Er det noen som har vært borti noe liknende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2017 Utrolig nok så har jeg faktisk hørt en histore hvor Møller slet ekstremt med samme problem på en A3, både Audi lokalt, sentralt og i Tyskland skjønte fint lite. Men etter utallige feilsøkings timer kom de frem til et ledningsbrudd som kun slo ut når bilen svingte til venstre i over en gitt hastighet. Om jeg ikke husker feil mener jeg dette ledningsbruddet var i førerdøren. Verdt et forsøk iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2017 Høres merkelig ut, men det kan nok stemme i dette tilfellet også. Det skjedde sist i en fart på ca 70 km/t, og så har vi hatt en del trøbbel med den elektriske låsen på fører siden. Vi får ta en runde med måleinstrumentet. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2017 Stopper den umiddelbart når du vrir rattet eller har bilen allerede kjørt i sving ei stund når den stopper? Mye drivstoff på tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2017 Det er ved kraftig sving og ikke kjørt lenge i sving. Det er ikke mye drivstoff på tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2017 Sjekk under bilen om du kan se skrapemerker/skader på bensintanken. Var borti en Skoda Fabia engang som hadde slått nedi slik at plasten i bensintanken hadde blitt trykket opp i catchkammeret ( patent som sørger for at det er drivstoff rundt pumpa hele tida ) og knust dette. Pumpa i seg selv var hel, men plasthuset rundt/catchkammeret var bare filler. Resultatet var at når man kjørte i sving, rant drivstoffet vekk fra pumpa og pumpa trakk da luft istedenfor drivstoff. Derimot skjedde dette i høyresvinger i og med at pumpa sitter på høyre side av tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...