#1 Skrevet Juni 25, 2005 Hvordan får man enklest skruene rene? Ser Tord A. spurte om syrebad funker, men han fikk aldri noe klart svar...Hva må de eventuelt behandles med etterpå? Er ytterringene i krom eller polert alu? Mine er veldig matte, og de skal bli blanke hadde jeg tenkt. Skal jeg gå rett på med Duxola, eller er det beste å polere med autosol? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2005 Hvordan får man enklest skruene rene? Ser Tord A. spurte om syrebad funker, men han fikk aldri noe klart svar...Hva må de eventuelt behandles med etterpå? Er ytterringene i krom eller polert alu? Mine er veldig matte, og de skal bli blanke hadde jeg tenkt. Skal jeg gå rett på med Duxola, eller er det beste å polere med autosol? mvh EW Kjøp nye skruer... koster ikke allverden. betalte vel toppen 5-600 for nye skruer til 4 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2005 Og dessuten benytta div. felgprodusenter strekkbolter, så det vil uansett være lurt å kjøpe nye. Velg helst kromma, så slipper du at de oksiderer igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2005 Kjøp nye skruer... koster ikke allverden.betalte vel toppen 5-600 for nye skruer til 4 felger Hvor fikk du tak i? Har hørt det fort koster rundt 1000 for skruene, er dette noe du har anledning til å skaffe for meg? eventuelt gi meg kontaktinfo med forhandler. Andresas: krommet er penest ja. gull kommer ikke til å passe bilen likevel. Hva har du gjort for å få felgkanten så blank på dine felger? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2005 Hvor fikk du tak i? Har hørt det fort koster rundt 1000 for skruene, er dette noe du har anledning til å skaffe for meg? eventuelt gi meg kontaktinfo med forhandler. Andresas: krommet er penest ja. gull kommer ikke til å passe bilen likevel. Hva har du gjort for å få felgkanten så blank på dine felger? mvh EW Fikk tak i via ebay sist men selger jobbet på schmidt i tyskland så jeg har mail adresse og kan videreformidle bestilling. Mener jeg betalte ca 70 euro + frakt/moms for kun skruene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2005 Andresas: krommet er penest ja. gull kommer ikke til å passe bilen likevel. Hva har du gjort for å få felgkanten så blank på dine felger? mvh EW Foreløpig har jeg bare vaska og voksa felgene. De var i meget bra stand da jeg overtok dem i fjor vinter. Er noen små sår på ytterringen på to av felgene og klarlakken på kanten slipper på en av felgene. Blir polert opp i løpet av vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2005 Da er jeg i gang Har fått smurt inn den ene felgen med lakkfjerner og spylt av. Ytterringen ble helt utrolig blank! Fattern spurte om det ikke var mulig å også få eikene så blanke Jeg har sett dette på bilde, men hva må man gjøre for å få det til? Har også bestemt meg for å bytte ut alle skruene, dvs 136 stk. Kjøper dem av en kar på ebay tror jeg, om jeg finner igjen adressa. Tror det er den samme karen Rudi snakker om. Og så; Hvordan får jeg tatt felgene i fra hverandre? Virker som om de sitter som støpt...tips mottas med takk kan ikke lakkere før jeg har fått delt den, så.... mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2005 Da er jeg i gang Har fått smurt inn den ene felgen med lakkfjerner og spylt av. Ytterringen ble helt utrolig blank! Fattern spurte om det ikke var mulig å også få eikene så blanke Jeg har sett dette på bilde, men hva må man gjøre for å få det til? Har også bestemt meg for å bytte ut alle skruene, dvs 136 stk. Kjøper dem av en kar på ebay tror jeg, om jeg finner igjen adressa. Tror det er den samme karen Rudi snakker om. Og så; Hvordan får jeg tatt felgene i fra hverandre? Virker som om de sitter som støpt...tips mottas med takk kan ikke lakkere før jeg har fått delt den, så.... mvh EW Varme og gummislegge.... de sitter som ofte som f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2005 Varme og gummislegge.... de sitter som ofte som f takker da er det bare å prøve da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...