#1 Skrevet Mars 14, 2017 (endret) Vurderer å selge mine velholdte BBS hjul da jeg har gått til anskaffelse av originale Bolero 8x17" felger til min Audi V8. BBS felgene er i god stand, og ikke rullet med i mitt eie (kun ut/inn av garasje). 1 felg har et par småsår, ellers er felgene blitt vasket og rengjort. De er kjørt i avbalanseringsmaskin før jeg kjøpte de, og ingen ubalanse. Dimensjon: 2-delte (skrudde) 9x19" ET33, 5x112, 235/35/19 dekk på alle 4 felger. Dette er originale Audifelger med Audi delenr stemplet på felgene. Dekkene holder nok ut sesongen 2017. Selges IKKE under prisantydning. Skal felgene sendes må kjøper ordne med frakt selv. Pris: 8000,- Send meg gjerne en PM, eller fyr i vei en sms/ring på 404 93 201. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2017 Hva er prisantydning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2017 Au, glemte det. Første post oppdatert [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...