Camber justering foran A4 B5 Quattro

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg enklest camberjustering foran på en '98 Audi A4 1.8T Quattro ?

Jeg må nok uansett bytte øvre bærearmer på venstre side, så noen justerbare slike ... ? Hvor får man evt. kjøpt slike deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deler får du tak i mange steder. Mekonomen er et godt tips, da du får 27% rabbat som VACN - medlem.

Camber får du justert hos ditt lokale verksted, men jeg anbefaler at du tar en firhjulskontroll. Best er nok at du bruker den lokale Audiforhandleren. Selfølgelig er det andre verksteder som kan dette og!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camber får du justert hos ditt lokale verksted, men jeg anbefaler at du tar en firhjulskontroll. Best er nok at du bruker den lokale Audiforhandleren. Selfølgelig er det andre verksteder som kan dette og!

Skal ha firehjulskontroll, men det er ingen (kanskje litt pga. at bolter ikke fyller ut over alt) camberjustering foran på en A4 Quattro origianlt. Trenger derfor en måte for å "bygge om" til å kunne justere camber foran.....

Siden jeg likevel må bytte øvre bærearmer på venstre side, lurte jeg på om det finnes justerbare slike. Dette må vel gi camberjustering : klø :

Mottar gjerne andre tips for å få camberjustering fremme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldrig sett camber justering fram på dette, men hva skal du med dette? skal du tjene 0,3 sekkunder rundt vålerbanen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt jeg. Noen som har litt gode tips å komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd disse? Vurderer å kjøpe et sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.