#1 Skrevet Mars 16, 2017 Aby 94 motor. Med 280hk oppsett Sender allt overtrykk ut i filtret. Forje eier har blendet wg'n som gjør at bilen kjører på 0.5bar. Mens oppsettet skulle være opp mot 1.4bar (stramere wg fjør) Han fortalte også at membranen var gåen og hadde en ny wg. Som fulgte med. Men er d kun wg membranen som har skyld i dette ?? Satte på plass vakumet på wg'n for og feilsøke. Og trykket går opp og over 1.4bar. Når jeg da går an gassen sender Turboen allt trykket ut i luftfiltret. Vil membranen være den skyldige her eller kan det være dumpventilen/magnetventil på denne som ikke åpner seg når den skal. Noen som har noen gode svar på dette ? mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2017 Med åpent luftfilter vil du jo få relativt mye lyd. Det kan være resirken som er død sånn lufta må gå gjennom skovlene i turboen og ut i luftfilteret når du går av gassen. Ang kommressorsurge oppstår det når turboen lader mer en motoren klarer og svelge. Da får du en pulserende tjjj tjj tjj lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2017 Var innom den videoen og så det der. Derav at jeg så for meg at det måtte være resirken/magnetventilen som jeg har. Hvordan er det mulig og sjekke denne ? mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2017 Var innom den videoen og så det der. Derav at jeg så for meg at det måtte være resirken/magnetventilen som jeg har. Hvordan er det mulig og sjekke denne ? mvh P Fallmyr Du skal kunne høre om ventilen åpner eller ikke. Da hører du en pulserende lyd av at kompressorhjulet bremses ned fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...