#1 Skrevet Mars 17, 2017 (endret) Et tekniskt spm i dag. Har nettop byttet reg reim og div. Men bilen vil ikke gå på et skikelig vis. Og jeg står litt fast.. Så her er tenningspunktene. Noen som ser ern opplagt feil eller er jeg rett på timingen??? Dette er 0 punktet om jeg forstår d rett så skulle vel det vært tenningspunktet her og ikke 0 punktet ?? På veiva Kamreimen Og fordelerpunktet Er jeg på jordet eller hva er d jeg gjør feil her ???? mvh P Fallmyr mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2017 Hehe eg var sånn i tvil om dette selv når eg holdt på at eg endet opp å splitte gamlereima på langs med stanleykniven for åsså tre på den nye - - - Updated - - - Ser ikke noe umiddelbart galt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2017 Har hatt av toppen også skjønner du så derfor jeg ikke forstår dette ? Kan det være at jeg har mixa plugledningene ? Tenningen skal vel gå? mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2017 Du har sikkert mikset ledningene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2017 synes ledningene ser riktig ut..!? 1.3.4.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2017 Da var problemet løst. Takker så mye for den tekniske direktesamtale fra bodø by fra Dag amundsen. Hjertelig takk til en av dem som alltid stiller opp. Vi var en tann feil på camen Og en tann feil på oljepumpen. Klokkeren gange nå. Tenningen var rett ja. Numererte dem når jeg demonterte 1342 mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2017 Bare hyggelig å være til hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2017 Bare pkk som mangler på hu nå ja. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...