#1 Skrevet Mars 18, 2017 (endret) Hei. Er på utskikk etter ATS Classic 13x7 men er interessert i andre retrofelger. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2017 Har disse https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67869571&fks=67869571 Kan kjøres med slingrebolter. Senterhull 58,1 kontra 57,1 VW. Får kjøpt adapter. Finner neppe like felger i Norge. Meget sjelden i resten av verden også Pris kan man bli enige om... Eller disse https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67868824 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2017 Rå felger! Men når det kommer til slingringsbolter har egingen god erfaring, så villl egentlig unngå det.. Ganske synd, hadde passa perfekt på Jettaen Elllers takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2017 Den e grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2017 Allycat rally felger,har noen i 13".tipper 6" bred.har stått på golf 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2017 Meget! sende PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2017 Jetta ?? Her må du legge ut en tråd på bilen ! Vurderer salg av felgene som jeg har på min Jetta, men det er 15"... Sjekk ut tråden for bilder Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2017 5,5x13 blir vel for smalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2017 Har noen 7x14 Alleycat liggende som er påbegynt restaurering. Må sandblåses ferdig og lakkes evnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2017 Jetta ?? Her må du legge ut en tråd på bilen ! Vurderer salg av felgene som jeg har på min Jetta, men det er 15"... Sjekk ut tråden for bilder Mvh Ja har vurdert og lage tråd 15" blir litt større en den looken eg er ute etter, men skal sjekke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2017 Feite felger! Gjer ingenting om det er litt arbeid med dei for og få dei fine, er berre kose jobb Så lenge det ikkje er sprekker eller for djupe skader. sende PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2017 5,5x13 blir vel for smalt? Ja5,5, blir litt smalt trur eg, var 6-7" eg tenkte.2 Er ikkje sikker på kva degg det er og finne til 5,5" som ikkje er heilt ballong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2017 Det ordna seg! Har då fått meg 13x7 Allycat felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...