#1 Skrevet Mars 22, 2017 (endret) Min passat 131hk tdi ville ikke starte i dag eg må sjekke litt selv før eg får noen til å lese ut feilkoder. Den har vært tungstartet både kald og varm lenge. Kan det vere en filleting som kan være verd å sjekke? Den bare kinner gir ikke antydning til å tenne. Vis det er startsperre starter å stopper den vel? Så da er det neppe den. Kan det være tandempumpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2017 Er ikke dette egr spjeldet som ikke åpner? Om det er steng får ikke motor luft. Lest ut feilkoder? Går pumpa i tanken når du har på tenninga? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2017 Ingen feilkoder.. står EGR delete på bilen=ingen spjeld Pumpa i tanken har vært død så lenge eg har hatt bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2017 Ingen tips?? eg lurer på Tandempumpå, men aner egentlig ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2017 Ingen tips?? eg lurer på Tandempumpå, men aner egentlig ikke om den har vært dårlig så merkes det på bremsene... om du i bremser gjentatte ganger etterhverandre vil du nesten ikke ha bremseeffekt. Byttet denne på dama sin 3bg på ca 260.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2017 Jepp bremsene har vært som du sier noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2017 Min a4 b6 med 1,9 tdi stoppet plutslig for meg en dag, og da var det vann i ecu boksen som tok knekken på et rele. Verdt og sjekke verfall Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2017 Tandempumpe bestilt mye tydet på det var den som var død 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2017 Ny tandempumpe montert og bilen sviver som en klokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...