#1 Skrevet Mars 28, 2017 Ønsker å kjøpe en Audi 80 støtfanger, den uten blinklys. Det blir vel da fra en typ 81.... Skulle hatt en frontrute også.. Rune 91915555 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2017 årsmodell 84 er vel facelift da skal jeg ha denne liggendes på loftet sted hos mine foreldre ikke de med korte "vinger" slik som min har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2017 årsmodell 84 er vel facelift da skal jeg ha denne liggendes på loftet sted hos mine foreldreikke de med korte "vinger" slik som min har [ATTACH=CONFIG]247629[/ATTACH] Gi meg et pip på tlf med bilde om du finner den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2017 Dette bør jeg ha liggende. Du tenker da uten blink og grøftelys? Kun fanger foran du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...