Airbaglampe lyser, kommer ikke inn på diagnose. T5

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har et problem med en 2005 T5 131hk 4motion

 

Hadde den på chipping hos oct i fjor, nå kommer jeg ikke inn på diagnosekontakten. oct kom heller ikke inn nå.

 

Så begynte jeg å romstere litt for å prøve å finne ut av det her. Tok ut cd spiller og koblet fra strømmen til turbotrykksmåleren som var koblet på cd spilleren. Men fortsatt ingen kontakt. Men da kom plutselig aribaglampa! Og den får jeg jo ikke lukke feilkode på når jeg ikke kommer inn.

 

Andre ting som kan forsake at jeg ikke kommer inn:

 

Koblet sammen ledninger etter lysbryter så både h1 og h7 funker på fulltlys ( originalt h4 pære) - Prøvde å koble bort lampene, fortsatt ikke kontakt)

Bytte lamper, satt inn xenon

koblet opp ekstralys ( koblet bort, fortsatt ingen kontakt)

forsøkt å ettermontere fjernstyring på webasto. Mislykket så plukket det av igjen.

montere turbotrykksmåler( prøvde å koble ut, fortsatt ingen kontakt)

div mekaniske reperasjoner ( vannpumpe, fjærbeinslager osv.. det vanlige.)

Tatt inn og ut sikringer, regner med dette er årsak til lampe.

 

 

Noen som har forslag på hvorfor jeg ikke kommer inn på obd porten?

 

Og er det noen som har forslag på hvorfor airbaglampen begynte å lyse?

 

Håper noen kan svare.

 

mvh Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket sikringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp står over. Mistenker at airbaglampen kom nettopp fordi jeg tok inn og ut sikringen til den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radioer er litt kranglevorne med diagnosen av og til... prøv å koble den helt av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet det og. Nå tror jeg de fant ut at de fikk koblet opp mot ecu når de koblet bort instrumentpanelet. Så tydeligvis noe med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.