#1 Skrevet Mars 30, 2017 Hei. Tiden er kommet alt for tidlig desverre for å selge bilen min. Har hatt denne i ca 7 måneder og kjørt 17000km. Dette er en arbeidshest uten sidestykke, med frekommelighet og komfort i bøttevis:) (Litt mindre komfort med coilovers, men litt må mann lide for skjønnheten) Må desverre selges grunnet jobb bytte, så da kan jeg ikke ha denne lenger. Dette er en standard Exlusive som inneholder mye utstyr: Teppe i førerhus 3 nøkler(2 m/fjernb) Adaptiv cruisekont App-connect Armlene førersete Dab+ mottaker Dobbelt passasjer sete El. innkl.speil El. vindu/speil Exclusive-pakke Høydejust. førersete Kjørekomputer plus Komfortpakke førerh Led vareromsbelysn Ledlys foran/bak Lys & sikt Multif.ratt Mørke ruter bak Oppv. bakv. m/visker Park.varmer m/fjernk Parks.f+b/ryggekam Setetrekk "simora" Utvidet skillevegg med vindu Skyvedør ve. side Tilhengerfeste Vindu høyre Vindu venstre Lloyds sidekledning, tak og hjulbuebeskyttere samt to led lamper i varerom. Noe jeg har gjort med bilen: Senket med Bilstein justerbart. Godkjent hos SVV. (15000,-) Ac Wheels Five Star 10x19 255/40 (15000.-) 215/65x16 Nokian Hakkapeliita R2 i suv utgave på vinter, kan ikke sammenlignes med tradisjonelle varebil dekk. Vindavviser på panser og dører. Led kit i tåkelys. Fjernet visker bak, glasspropp. Gått 17200km 30.03.2017 Pris 489.000 - Ta kontakt på tlf eller mail: 95523770 p_f_kaasa@hotmail.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...