#1 Skrevet Mars 31, 2017 Deler ønskes kjøpt: Orginale baklamper. Sorte lister til skjermer, dører og kanaler utv. Vidusvisker motor til bakluke, gjerne komplett med arm. Spylevæske tank til bagasje rommet og den som skal stå i motorrommet. Plast dekslene som skal på innsiden av bakluka. Send gjerne pm eller sms på tlf 91737800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2017 Jeg skal i alle fall ha en viskermekanisme til bakluka på lager. Skal ikke se bort fra at jeg har spylervæsketanker også, men på en så strøken bil som din synes jeg du bør koste på deg nye:). Du får legge turen innom Bølehøgda en solskinnsdag i ei helg for en hyggelig Einser-prat: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2017 Tror jeg har brukte baklamper Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2017 Mener å ha noen helt nye baklamper, uoriginale da men. Hvis det noe av interesse ta en tur te skien å se på de da. Ole 90959529 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2017 Jeg skal i alle fall ha en viskermekanisme til bakluka på lager. Skal ikke se bort fra at jeg har spylervæsketanker også, men på en så strøken bil som din synes jeg du bør koste på deg nye:). Du får legge turen innom Bølehøgda en solskinnsdag i ei helg for en hyggelig Einser-prat: ja :. Tar gjerne en tur - - - Updated - - - Mener å ha noen helt nye baklamper, uoriginale da men. Hvis det noe av interesse ta en tur te skien å se på de da. Ole 90959529 Kan se på de jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...