Anbefalte innlegg

Deler ønskes kjøpt:

Orginale baklamper.

Sorte lister til skjermer, dører og kanaler utv.

Vidusvisker motor til bakluke, gjerne komplett med arm.

Spylevæske tank til bagasje rommet og den som skal stå i motorrommet.

Plast dekslene som skal på innsiden av bakluka.

Send gjerne pm eller sms på tlf 91737800

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall ha en viskermekanisme til bakluka på lager. Skal ikke se bort fra at jeg har spylervæsketanker også, men på en så strøken bil som din synes jeg du bør koste på deg nye:).

Du får legge turen innom Bølehøgda en solskinnsdag i ei helg for en hyggelig Einser-prat: ja :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har brukte baklamper

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha noen helt nye baklamper, uoriginale da men. Hvis det noe av interesse ta en tur te skien å se på de da.

Ole 90959529

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall ha en viskermekanisme til bakluka på lager. Skal ikke se bort fra at jeg har spylervæsketanker også, men på en så strøken bil som din synes jeg du bør koste på deg nye:).

Du får legge turen innom Bølehøgda en solskinnsdag i ei helg for en hyggelig Einser-prat: ja :.

Tar gjerne en tur :)

- - - Updated - - -

Mener å ha noen helt nye baklamper, uoriginale da men. Hvis det noe av interesse ta en tur te skien å se på de da.

Ole 90959529

Kan se på de jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.