#1 Skrevet April 1, 2017 Hei noen anbefalinger for renovering av bremsedeler? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2017 Jeg har brukt biltema sin calipper lakk. Fornøyd med den Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2017 Jeg har brukt biltema sin calipper lakk. Fornøyd med den Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Den er god, da prøver jeg den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2017 Husk at grunnarbeidet er viktig, bruk en skikkelig rustfjerner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2017 Tror glassblåseren har gjort godt nok arbeid der;) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...