Anbefalte innlegg

Finnes det noen kurrante plasser for å få sandblåst litt på bilen min i Vestfold? Helst i Tønsberg/Sandefjord området. Bilen min står i Andebu og det hadde vært kjekt å slippe å dra den helt tilbake til Drammen for å få gjort det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er et sted på Adal (der du havner når du tar av nordfra mot Horten rett før _gamle_ By the way) men aner ikke hva det heter. Ellers kan vel de fleste bilverksteder, f.eks. det i Høyjord tå noen småflekker for deg? Har punktsandblåser jeg også, selv om Nazze ikke akkurat bærer preg av det.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er LITT mer en noen flekker ;) Så bør sandblåses skikkelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut. Burde ta greit med tid med punktsandblåser...

 

lurifaks6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk om alle hadde hatt hjernen til Per..da hadde det blitt lite spm her på forumet ;)

 

Åssen bil er dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til Lurifaks! :cool:

Takk for tipset Per, må få ringt litt rundt i morra. Får se om det er noen som har mulighet for å ta imot bilen sånn på tampen av sommerferien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått sjekka litt rundt?? Bare å si fra når vi skal dytte han ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet en som kan ta det ja, men har ikke noe bil/henger til å flytte den med så, så det må vente. Blir langt å dytte... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.