#1 Skrevet Juni 25, 2005 Finnes det noen kurrante plasser for å få sandblåst litt på bilen min i Vestfold? Helst i Tønsberg/Sandefjord området. Bilen min står i Andebu og det hadde vært kjekt å slippe å dra den helt tilbake til Drammen for å få gjort det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2005 Vet det er et sted på Adal (der du havner når du tar av nordfra mot Horten rett før _gamle_ By the way) men aner ikke hva det heter. Ellers kan vel de fleste bilverksteder, f.eks. det i Høyjord tå noen småflekker for deg? Har punktsandblåser jeg også, selv om Nazze ikke akkurat bærer preg av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 Er LITT mer en noen flekker Så bør sandblåses skikkelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 Sånn ser det ut. Burde ta greit med tid med punktsandblåser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 Gule Sider: Sandblåsing Vestfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2005 Tenk om alle hadde hatt hjernen til Per..da hadde det blitt lite spm her på forumet Åssen bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2005 Det er til Lurifaks! Takk for tipset Per, må få ringt litt rundt i morra. Får se om det er noen som har mulighet for å ta imot bilen sånn på tampen av sommerferien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2005 Fått sjekka litt rundt?? Bare å si fra når vi skal dytte han ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2005 Har funnet en som kan ta det ja, men har ikke noe bil/henger til å flytte den med så, så det må vente. Blir langt å dytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...