Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som har tips til senkesett til audi a4 b8 allroad 11mod? Har lyst til å få bilen litt ned, noe sånn ca som vanlige a4 med sportsunderstell er kom gjerne med bilder og erfaringer. Kan man montere sett som er til vanlig a4 b8?

 

Skal også kjøpe meg sommerfelger, noen som har tips til str, et osv? Vil att det skal fylle hjulbuen, etter att bilen er litt senket.

 

Mvh Per Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at denne er en fin mal for å få helt korrekt stance på en A4 Allroad:

 

Mener den er senket med H&R fjører, men jeg er ikke helt sikker.

 

Mulig det er litt "overkill" for deg, men det gir dog en god pekepinn hvor riktig den kan bli :)

 

 

[ATTACH=CONFIG]247574[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]247575[/ATTACH]

 

138-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter ser jo perfekt ut i mine øyne, er sånn ca jeg vil ha det. Noen som vet hva slags senk som sitter på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er S-line understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig A4 og Allroad har samme typegodkjenning. Dvs at alle senkesett som er godkjent for vanlig A4 også passer på Allroad :)

 

 

Er mange i klubben som har godkjent sin Allroad med "vanlig" A4 senkesett. (Meg inkludert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig A4 og Allroad har samme typegodkjenning. Dvs at alle senkesett som er godkjent for vanlig A4 også passer på Allroad :)

 

 

Er mange i klubben som har godkjent sin Allroad med "vanlig" A4 senkesett. (Meg inkludert)

 

Det var det jeg håpet å få hør :) Takk for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvilken str det er på felgene på bilen over her da?

 

Evt hvilken str bør jeg gå for? 9x20 et35 feks? vil ikke att det skal være overkill, men vil ha litt str på dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på ET men felgene er 10x20 skodd med 275/30R20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet ca hvor mye jeg må senke, for att den skal bli ca like lav som biler me S-line understell da?

 

Hvis det er noen som har tips og triks til å få bilen finere/tøffere, så er det bare å komme med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være mulig å få godkjent A4 Allroad med TÜV-papirer fra vanlig A4.

H&R Monotube er vel mest vanligste brukt på desse bilene.

 

Har selv justerbart på min egen, kan sees i egen tråd. Mulig alt for lav til hva du ønsker, but still :)

 

Litt usikker på ET men felgene er 10x20 skodd med 275/30R20.

 

ET20 om jeg ikke husker feil.

Mener også det stod H&R fjærer på den.

 

Salgsannonse.

 

Noen som vet ca hvor mye jeg må senke, for att den skal bli ca like lav som biler me S-line understell da?

Hvis det er noen som har tips og triks til å få bilen finere/tøffere, så er det bare å komme med det :)

 

Usikker, men har sett en med A4 S-line understell installert. Såg meget pent det å.

S-line skal vel tilsvare 30mm eller noe fra vanlig A4 b8? Med Allroad blir vel dette en 30-60mm tenker jeg...ish.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET20 om jeg ikke husker feil.

Mener også det stod H&R fjærer på den.

 

Salgsannonse.

 

Vært diskutert flere ganger akkurat dette :P

 

Men som selger skriver i innlegg #6 i denne forum annonsen er det S-line understell, og som man ser på bildene i finn annonsen så har den samme høyde og noen av bildene går også igjen. H&R er ikke nevnt noen plasser ;)

 

Den går forøvrig fortsatt her i Trondheim og jeg ser den fra tid til annen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært diskutert flere ganger akkurat dette :P

 

Men som selger skriver i innlegg #6 i denne forum annonsen er det S-line understell, og som man ser på bildene i finn annonsen så har den samme høyde og noen av bildene går også igjen. H&R er ikke nevnt noen plasser ;)

 

Den går forøvrig fortsatt her i Trondheim og jeg ser den fra tid til annen.

 

Case closed, da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.