#1 Skrevet April 4, 2017 (endret) 4 stk. 18x8 ET 36 replicafelger (S6?) med OK Toyo Proxes R888 225/40/18. Litt småskader her og der. Dekkene er fra 2014. 3000,-/bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2017 Kan eventuelt selge dekk og felger hver for seg hvis noen kun trenger felger eller dekk Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2017 Ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2017 Kan byttes i bredere felger (8,5/9) Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2017 Hei, hva er bolt dim på felgen ? 5x112? Vet du om disse går klar av hp2 kalipperene fremme på en s6 c4? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2017 Hei, hva er bolt dim på felgen ? 5x112? Vet du om disse går klar av hp2 kalipperene fremme på en s6 c4? Sent from my iPhone using Tapatalk Hei, det et 5x112 ja. Det går, har selv testet de på mim s6 c4 Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2017 OK, er det noe kast i felgene? Eller er de rette og fine? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2017 De er rette og fine, ble avbalansert når toyo-dekka ble satt på, fikk balansert alle fire perfekt. Har kun prøvekjørt de etter det Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2017 Hvor i landet holder du til? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2017 Moss Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 5, 2017 OK, lar du dem gå for 3k INK frakt til Bergen ? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 5, 2017 Har i grunn lite lyst å styre med frakt. 3000,- og hentes, hvis ikke så beholdes de som reservehjul til s2'n ☺️ Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2017 Felger og dekk beholdes, tråden kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...