#1 Skrevet April 4, 2017 Trenger bremserør bak begge sider på min A6 2.5 tdiq, 96 modell. Det er da rørene som går inn på bremseslangene til calipperne jeg trenger, men hvor kjøper man disse? (Med passform og pris som er OK) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2017 Tenker du ferdige rør med riktige bøyer og nipler? Da er vel Møller rette stedet. Hvis du skal lage selv handler du kobberrør på Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2017 Jeg har kjøpt ferdige på biltema og på hellanor Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2017 Takk for svar. Håper på ferdige ja, orker ikke kjøpe mer verktøy og styr jeg kun bruker én gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2017 Her kjøper du det meste til halvparten av Møller priser https://www.autodeler.co.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2017 Kjøper som regel niplene hos Møller forhandler, og bremserørene i kobbernikkel fra Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2017 Mekonomen har vel også dette Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2017 Da har je litt alternativer, takker. Fant ikke på nettsidene til mekonomen bla, men får se hvor je stikker innom når je får lånt bilen til fruen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...