Vurderer og gå til kjøp av Volkswagen Touareg 2,5 TDI R5 Tiptronic 4Motion

Anbefalte innlegg

jeg skal ikke si for mye for folk blir åpenbart fornærmet så anbefaler deg et søk her inne.

 

Det jeg kan si er at du bør ha feriepengene klare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sier det som det er siden eg har 5er pumpedyse motor selv. Styr klar.. er du derimot klar over problemene å kan skru selv og har mulighet for å gjøre ett godt kjøp. Sier eg kjør på. :)

 

Eg gjorde ett godt kjøp og var klar over problemene med motorene, så greit nok men begynner å bli frustrert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn umiddelbart hørtes det ut som det er noen ventilløftere og en kam som er utslitt,vanlig problem på disse R5 motor dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Touareg er en konge bil! luksus og komfort til nada penger.

Og reperasjoner kan gjøres til en brøkdel av prisen hvis man kan skru litt selv og bestiller deler fra utlandet.

Skal det gjøres på verkstedet blir det fort dyrt.

 

R5en kan bli litt kortpusta i en så stor bil. Har selv 220hk 3,2 VR6, som er et smykke i denne bilen. Tøff lyd og pent drag. Bensin er dessuten mer i støtet enn noensinne :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takker for god respons[emoji106]tror jeg må tenke litt på denne, problemet er jo rett og slett at tiden ikke strekker til og skru for mye, og konemor er jo avhengig av bil. Kan ikke bli to stk garasje prosjekter og ingen på veien.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.