#1 Skrevet April 4, 2017 2.2 aby Kjøleviften går og stopper ikke. Motoren er 90 grader Har nettopp byttet kjølevans sensor som sitter i vannrailen. Tomgangen er også på 1000 rpm Er d en annen sensor som bestemer når viften skal stoppe? Eller er dette nødmodus. Turbotrykket er helt ok 1.1 bar Sitter og klør meg i hodet her nå!!! Har ikke vagcom bor i trondhjem om noen har det og føler for og hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2017 Det er sensoren nederst i radiatoren som aktiverer vifta. Sent fra min S30 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2017 Det er sensoren nederst i radiatoren som aktiverer vifta. Sent fra min S30 via Tapatalk Takk trakk ut denne og viften stopper. Men har dette noe med tomgangen også og gjøre ? Går stødig på 1000rpm når den egentlig skulle gå tomgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2017 Takk trakk ut denne og viften stopper. Men har dette noe med tomgangen også og gjøre ? Går stødig på 1000rpm når den egentlig skulle gå tomgang Jeg mener du kan justere tomgang på gasspjeldet. Sent fra min S30 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2017 Hva heter den sensoren i radiatoren ? Er d g62 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2017 Hva heter den sensoren i radiatoren ? Er d g62 G62 er den som står i bakkant av toppen. Den på radiatoren er to integrert i en og heter F18/F54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2017 G62 er den som står i bakkant av toppen. Den på radiatoren er to integrert i en og heter F18/F54 Takk for d. Fikk kjøpt ny og vifta starter som normalt. Men er et helvete og få allt av luft ut av systemet?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...