#1 Skrevet April 8, 2017 (endret) Hei. Siden det ble litt forandring i planene vurderer jeg salg av div deler jeg hadde tenkt å bruke på min bil. Det er et CP-s grenrør med t4 flens, med v-band til wastegate med 38mm innvendig diameter på rør opp til wg. Dette grenrøret har aldri vært brukt! 4000kr pluss frakt. Precision 46mm wastegate med alt tilhørende deler. Helt ny i eske, kun plukket ut å sett på... 3500kr pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2017 Bensinpumpe er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2017 Har du enda WG? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2017 Har du enda WG? Sent from my iPhone using Tapatalk Den ligger her fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2017 Ingen som trenger før sessongen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2017 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2017 Har du noe mål på den Wg? Altså mot flensen på grenrøret? Hva er yttermål på det "nedfeldte" området på WG flens som Wg passer nede i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2017 Kan ta å måle i morgen, sender du meg mobilnr på PM så skal jeg sende bilder der jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2017 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...