#1 Skrevet April 9, 2017 (endret) Da prøver jeg å sette opp en oversikt over lokallagets samlinger fremover, vi har normalt treff hver 1.søndag i måneden, så setter opp de. Hvis det er sånn at dette er en dag det passer dårlig for folk flest kan vi gjerne ta en diskusjon på om det er en annen dag som passer bedre Legger også inn andre treff her, så er det noen som vet om flere treff vi eventuelt kan ha samkjøring til, kommenter under så legger jeg de til i listen Glemmer helt sikkert noe uansett! Kommende treff; -Søndag 7. Mai - Toys`R`us -Lørdag 13. Mai - Aktiv Auto vårtreff -Lørdag 20. Mai - Utstillingstreff hos Scandicshine Fredrikstad (se egen tråd) -Fredag 2. - søndag 4. Juni - VACN hovedtreff Våler (samkjøring? lokaltreff utgår) -Søndag 2. Juli - Toys`R`us -Søndag 6. August - Toys`R`us -Fredag 25. - Lørdag 26. August - VACN hovedtreff Rudskogen -Søndag 3. September - Toys`R`us -Søndag 1. Oktober - Toys`R`us -Søndag 5. November - Toys`R`us -Søndag 3. Desember - Toys`R`us Som sagt, helt sikkert glemt noe, så fyll på med mer, eventuell samkjøring til treff lenger unna! Oppdaterer etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2017 Bare dager igjen til hovedtreffet på Rudskogen, mange lokale som tenker å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2017 tjaaa får vel ta en tur;p skal du campe eller gidder du ikke i år heller? Hvordan gikk det med lokalagstreffa over her? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2017 Får hvordan det blir med camp har vært rolig, stod ikke kø fra Moss heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2017 Når er tidspunktet for treffet idag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2017 Tror det er dårlig med oppmøte idag gitt men vi må da kunne få til ett snart?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2017 Jeg er med en dag det passer for folket . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2017 Jeg er også med på et treff snart! Har ikke hatt mulighet i dag, men burde gå fint å ta et treff utenom de satte dagene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2017 Hvem dukker opp på treff til søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2017 Hvem dukker opp på treff til søndag? Jeg kommer. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2017 Halvveis oppmøte på søndag, kun jeg og Sigurd som medlemmer, men kom (heldigvis?) 4-5 andre bilguttær utenfor klubben, så ble jo noen allikevel.. Satse på flere medlemmer enn ikke-medlemmer neste gang ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2017 Jaa: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2017 Yess Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2017 Blir det noe nå 3 Desember? Kunne tenkt meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 1, 2017 Er det stemning for det er det jo ingenting i veien for et treff jeg har vakt, så må se om jeg får kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 12, 2017 Fler treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 15, 2017 Er vel ingen planlagte nå på denne siden av nyttår, men vi kan jo fortsette neste år eller planlegge et i mellomtiden om noen er gira på det Og når vi først har oppe temaet neste år, er det andre dager, klokkeslett etc som passer bedre for folk? Eller som er mer attraktivt? Kom gjerne med forslag om det er noen ønsker, som gjør at flere vil komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...