#1 Skrevet April 10, 2017 (endret) Hei! Monterte et sett med Supertsport Black Evolution senkesett på S3en (1999) min igår og noe som ikke helt stemmer her. Dette er på begge sider, skålene står ikke neden til. Jekker jeg opp bilen så går de på plass, men så fort jeg slipper bilen ned så går de opp igjen. Har prøvd å stramme til det som er, noen som har noen formening? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2017 En av de desidert vanligste feilene på dette chassiset er at topplagrene siger sammen så du får det resultatet der. Topplagrene har et hulrom i seg som skal være der for komforten, men da disse tar imot mer juling enn det de tydeligvis er laget for kollapser hulrommet og man får et like godt fungerende topplager, men som da sitter 1-2cm "høyere" siden hulrommet er vekke. Det finnes flere løsninger på problemet, nye topplagre som kollapser etter 1-2 år maks. 034motorsport sine, som etter sigende skal være bedre, har faktisk et sett liggende, men ikke montert enda, så utesta. Poly er og et alternativ, men poly = meh, latterlig mye overføring av støy vs hva du får. Sist og kanskje enklest/best. Half caps Bilde jeg tok når jeg monterte mine, som viser forskjellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2017 Hei! Takk for svar! Topplager er den gummi "klossen" man monterer på demperen som tres oppi demper tårnet ikke sant? Jeg kjøpte helt nytt på møller. Alt av bolter, muttere, etc skiftet jeg. så litt rart hvis den har "kollapset" allerede. Eller har jeg tolka feil nå? Nybegynner på dette Sent from my SM-G930F using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2017 helt rett. Har sett mange nye lagre med lita glippe og, som bare blir større med tida, helt til du er på sluttstadiet der den er si nesten dobbelt så høyt oppe som det din er på bilde nå da Åpne opp panseret på en hvilken som helst a3, s3, golf 4 eller seat leon her til lands så tør jeg vedde på at det eksisterer ei glippe der Glemte å nevne seat leon cupra r topplager. De har hardere gummi enn standard topplager, tilfelle du vil ha stivere, men ikke poly. Har et sånt sett på andre golfen, kollapser de og, men da hakket stivere. De er mye det samme som det 034 selger, men 034 påstår at de har fiksa litt av issuet med at de kollapser pga mer metall i lageret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2017 Alright takk for svar! Dumt å kjøre med det slik inntil jeg får bestilt half cups? Og anbefaling til hvor jeg kan kjøpe det fra? Sent from my SM-G930F using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2017 Det går haugevis av biler på veiene som har kjørt slik i årevis, ser ikke noe problem med det. Så lenge bilen har bakkekontakt skal du i teorien aldri få løfta bilen fra topplageret. Men selvfølgelig, liker man bilen sin vil man jo fikse det Jeg handla mine fra euro image tuning, men de lagde sine i batcher og slutta produksjon pga for liten profittmargin. Vet desverre ikke om noen som lager de nå, men kan ta å lete litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2017 Ser urotuning har laget en versjon https://www.urotuning.com/Front-Strut-Mount-Billet-Half-Caps-set-of-2-Mk4-p/bil-half-caps.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2017 Veldig glad i bilen så, får ta en handle runde på urotuning tilfelle det er noe annet spennende der og Fant et bilde av motorrommet for et par uker tilbake. Så, er vell vanlig ja Aldri lagt merke til det, husker bare de var nedpå når bilen var jekka opp Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2017 Er en sånn ting man ikke tenker over helt til man plutselig har sett det Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2017 Veldig glad i bilen så, får ta en handle runde på urotuning tilfelle det er noe annet spennende der og Fant et bilde av motorrommet for et par uker tilbake. [ATTACH=CONFIG]247820[/ATTACH] Så, er vell vanlig ja [emoji14] Aldri lagt merke til det, husker bare de var nedpå når bilen var jekka opp Takk for hjelpen! Vanlig på gamle 80 også, har byttet på konas for noen år siden, samme igjen nå. [emoji14] Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...