#1 Skrevet April 11, 2017 Selges til HBO 5000,- Det er en del rust på bilen, kanalene må nok byttes, nye kanaler følger med. Bilen starter og går, og interiøret er nokså greit, bortsett fra litt fargeforskjeller pga sol osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2017 Kor ligger Mosterøy ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2017 Nabo med meg ei øy nærmare Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2017 Eg såg på denne i dag og det er ett veldig greit overkommelig prosjekt rust finnes ,men langt fra det verste eg har sett. Deler av kanaler må byttes spesielt fremkant og bakkant Hjulbuer inner og ytter bak , rundt tankpåfylling og bakplate nedre kant. Den såg veldig pen ut rundt bakakselinfestninga som disse pleier å være dårlig. Interiøret er helt og pent noe solfalmet noen plasser. Bilen er en 1,5 med automat. Skilta står på. RE skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...