#1 Skrevet April 13, 2017 (endret) Ser den ene hovedlykta ( linse delen ) gir rødaktig lys på nær og fjernlys. Noen som har opplevd dette ? Og hva løste problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2017 Ser den ene hovedlykta ( linse delen ) gir rødaktig lys på nær og fjernlys. Noen som har opplevd dette ? Og hva løste problemet? Høres da ut som en xenonpære som snart tar kveld dette :-) eller? Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2017 Om nær og fjern er samme pæra så ja. Men ser ut som det er 2 lyskilder inni linsa. Høres dyrt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2017 Du har en gåen pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2017 99% sikker på at nær og fjernlys betjenes av samme pære på bilen din. Rødaktig lys er typisk slitt/gammel pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2017 Var fine priser på ny. Alt fra 1600 stykk til 400. Og må vel bytte begge [emoji24] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2017 Møller skulle ha 1700 per pære pluss arbeid på min a6, bestilte to pærer fra ebay for 400 med frakt og byttet selv på 30min, de pærene lever enda to år og 110k km senere 🙃 Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2017 Kjøpte tema pærer. Alt bra. Og til den prisen kan jeg gjerne bytte litt oftere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...