#1 Skrevet April 13, 2017 Hei. har kjøpt en 2014 allroad som jeg nå har fått opp varsel på partikkelfilter, system fault. koblet meg opp med pc og leste verdier og kjørte en service regenerering uten hell. på vedlagt bilde er det jo ganske stor forskjell på leste verdier og kalkulert? noen som vet hva som kan være feil? MVH Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2017 Ingen feilkoder? På sensorer? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2017 Nei, er det som er så merkelig, ingen feilkoder i det hele tatt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2017 Bruker ikke adblue på denne? Har ikke peiling om det evt kommer opp som feilkode eller ikke Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2017 Har vært borti to 2.0 tdi med feil på en sensor i bakkant av toppen, men da kommer det som oftest opp motorlampe og feilkode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2017 Hei, fant ut at det var noe feil med chippen jeg fikk lagt inn, fikk en annen til å sette den orginal, og da var allt iorden, la inn ny chipp fra annen leverandør, og allet fungerer som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...