Vagcom, us blink på Scirocco R umulig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver sårt å finne ut hvordan jeg skal kode om så jeg får US blink på scirocco R'en. Men de er ikke like som vanlig scirocco, så sliter veldig med å få det til.

Noen som kan fundere ut av noe ut ifra bildet jeg legger ved, og linken til forumet?

 

eFZIODNU.jpeg

Dette er et sted jeg så for meg ville fikset det, men det skjer ingenting når jeg huker den av

 

http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=23196

Er inne på noe her inne, men ting bare stemmer ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sikkert justere dimminga på blinklysene.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sikkert justere dimminga på blinklysene.

 

 

Prøvde flere forskjellige %, men det hjelper ikke. Har tilogmed huka av for indicator som DRL 2 steder, men hjelper ikke.

Er som han i forumet der sier kanskje, at det er en skjult bit et eller annet sted jeg må aktivere manuelt. Men såppas peiling har jeg ikke, og vil ikke kode alt for mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerer du på Daytime running lights eller på Turn signal front left/right as parking lights? Spør med tanke på bildet du har lagt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ikke at det står noe om turn signal front på bildet?

 

Har justert på daytime Rynning lighter. Men den er huka av for at indikator skal være daytime.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forsøkt på det samme på min Caddy, og funksjonen for å stille styrke på blinklysene finnes ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den finnes på min heller. Men han på det engelske scirocco forumet jeg har linka, sier at det muligens er en skjult bit man manuelt må skrive in eller noe. Men det er for avansert for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke finner det i menyen der så har du ikke det valget. Det er noen biler som kan velge US innstillinger på lys under Adaptation men tviler litt på at du har den muligheten på en så ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.