S-line understell a4 b6 knekt fjær

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en audi a4 b6 1,9 TDI 2WD med s-lineunderstell, og den ene fjæra bak knakk nå i helgen. Er det noen som vet om disse er å oppdrive på nett eller hos møller? Vurderer også å kjøpe coilovers i steden. Er det noen som har positive/negative erfaringer med noen typer coilovers. (Hører dårlige ting om ta technix)

 

Takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har en audi a4 b6 1,9 TDI 2WD med s-lineunderstell, og den ene fjæra bak knakk nå i helgen. Er det noen som vet om disse er å oppdrive på nett eller hos møller? Vurderer også å kjøpe coilovers i steden. Er det noen som har positive/negative erfaringer med noen typer coilovers. (Hører dårlige ting om ta technix)

 

Takk for svar

 

Du får vel riktig fjør hos audi om du handler på reg, andre steder har jeg opplevd litt ymse selv om du oppgir regnr.

 

Kjørte Supersport Black Edition på A4n min i tre år, veldig fornøyd med de. Byttet nylig til FK coilovere, de er noe stuttere, men fungerer også utmerket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet én fjær på A4-cabben, og bilen fikk identisk høyde på begge sider med ny fra Møller. Jeg vurderte å bytte begge, men den andre hadde ingen tegn til brekkasje og ser like fin ut ennå, to år etter.

Mener den kostet noe sånt som 800,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er disse coiloverene for rust og sånn? Har forstått at KW lager rustfritt, men er det andre som har det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er disse coiloverene for rust og sånn? Har forstått at KW lager rustfritt, men er det andre som har det?

 

Supersport settet mitt begynte å bli rimelig rustent når jeg demonterte det, så det blir nok vanskeligere å justere på et sett som ikke er rustfritt etthvert som årene går. Men skal du sette det på en høyde og ha det der har det ikke så mye betydning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.