#1 Skrevet April 17, 2017 (endret) ***SOLGT*** ***OPPDATERT TEKST 10.06.2017*** Selger en 2.7tt motor fra s4 b5, Motor kode er AGB og motoren skal ha gått ca 200k km Motoren har fullt ledningsnett med ecu og sensorer. Den har også rørgater, intercoolere, egt-sensorer, ac-pumpe med rør, servopumpe osv. Det som jeg vet mangler er turboene og svinghjul. Manifoldene er der. Det meste av delen er er i god stand, feks. ser luftfilterboksen nesten ny ut. Det følger også med silikonslanger i en flott gulfarge Jeg har også fanger bak, dører og skjermer foran fra en nagaro blå s4 (samme delene som a4) og fjørbein som kan følge med dersom ønskelig. Motoren befinner seg i Skien. prisantydning er 8000,-, men bud mottas "skambud" eller ikke. Jeg sier bare nei hvis det er for lite. Verre er det ikke Bare å spørre også, så skal jeg sjekke opp så snart jeg har mulighet. " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2017 Bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2017 Oppdatert litt i teksten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2017 Bump! Bare å spørre om det skulle være noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2017 oppdatert med bilder og mer informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2017 Er bakfanger fra sedan eller avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2017 Hehe, den er fra sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...