#101 Skrevet Juni 1, 2017 Er værtfall det eg fekk ut av den teksta/pdf fila. Syns værtfall det var skrevet som du trengte ein 190%strøken bil for å delta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 1, 2017 Som jeg skrev litt tidligere; vi snakker med de som skal dømme om akkurat dette, før de starter dømmingen. OG jeg vil understreke nok en gang at bruksbiler er i særdeleshet velkomne på våre utstillinger. Det er ganske mange av oss som liker at bilene brukes. Jeg stiller noenganger ut Mk 5 Golfen min og den ser særdeles brukt ut og det er den. Så jeg håper å se deg på utstillingen med bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 1, 2017 Kom med hva du vil! Jeg elsker å se alt av biler som vi har i klubben. Skitten, gammel, rusta, polert, ny, stanca og alt annet. Vi og andre vil se mangfoldet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 1, 2017 Er det noe mulighet for å få kjøpt hjelm på treffet ? Tidligere så har vel Kollevold (?) vært her ? Er i samme båt her. Er vel for sent å kontakte dem nå? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 1, 2017 Ring Kollevold så kanskje ho rekker å ta med! 32850030. Super Service på den gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 2, 2017 Snakka med Kollevold, dei sku ta med hjelmer Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 2, 2017 Noen som har DA maskin med seg?? Eller kan ta med på lørdag? Fått noen kjedelige gnisse merker på taket jeg skulle hatt fjerna.. Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 2, 2017 Noen som har DA maskin med seg?? Eller kan ta med på lørdag? Fått noen kjedelige gnisse merker på taket jeg skulle hatt fjerna.. Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk Fikk fiksa det 👍 Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...