#1 Skrevet April 18, 2017 Heisann! Noe innteresse for og sjå Fast and the Furious 8 på kino som lokallags treff neste tirsdag? Legg igjen et lite vink her ka dere mener, godt med noe annerledes inni mellom Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2017 Blir lett med jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2017 Møtes her idag om været holder seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2017 Kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2017 Nåken som tar med vag-com? Sent fra min SM-A510F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2017 Vart en go esso burger med 3 andre istede, håpe på bedre oppmøte en annen gang [emoji849] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...