Skifting av parklyspærer på A6 2008 mod.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ødelagt parklyspære på min 2008 A6, Avant, noen sier man må demontere hele front fangeren for og få byttet. Men jeg ser at det kan være en mulighet og løsne påfylling til servo, og webasto sensoren som sitter bak front lykten, er det noen som har erfaring med og bytte parklyspærer på A6 2008 mod??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har en ødelagt parklyspære på min 2008 A6, Avant, noen sier man må demontere hele front fangeren for og få byttet. Men jeg ser at det kan være en mulighet og løsne påfylling til servo, og webasto sensoren som sitter bak front lykten, er det noen som har erfaring med og bytte parklyspærer på A6 2008 mod??

Har byttet både drl, parklys og xenon på min 4f mange ganger.. Er et kukstykke uten like, muligens det dårligste designet noengang påtenkt..

Men.. Har man teknikken og tålmodighet går det fint, første gang brukte jeg vel tre timer på å bytte begge drl og parklys, sist gang brukte jeg 30min..

Ut med luftfilterboksen på ene siden, og løsne og flytte bremsevæskebeholderen på andre siden.

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken sokkel er det på drl?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken sokkel er det på drl?

P21W på drl, og w5w på Park mener jeg å huske

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.