#1 Skrevet April 22, 2017 Hei, jeg har en ødelagt parklyspære på min 2008 A6, Avant, noen sier man må demontere hele front fangeren for og få byttet. Men jeg ser at det kan være en mulighet og løsne påfylling til servo, og webasto sensoren som sitter bak front lykten, er det noen som har erfaring med og bytte parklyspærer på A6 2008 mod?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2017 Hei, jeg har en ødelagt parklyspære på min 2008 A6, Avant, noen sier man må demontere hele front fangeren for og få byttet. Men jeg ser at det kan være en mulighet og løsne påfylling til servo, og webasto sensoren som sitter bak front lykten, er det noen som har erfaring med og bytte parklyspærer på A6 2008 mod?? Har byttet både drl, parklys og xenon på min 4f mange ganger.. Er et kukstykke uten like, muligens det dårligste designet noengang påtenkt.. Men.. Har man teknikken og tålmodighet går det fint, første gang brukte jeg vel tre timer på å bytte begge drl og parklys, sist gang brukte jeg 30min.. Ut med luftfilterboksen på ene siden, og løsne og flytte bremsevæskebeholderen på andre siden. Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2017 Hvilken sokkel er det på drl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2017 Hvilken sokkel er det på drl? P21W på drl, og w5w på Park mener jeg å huske Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...