#1 Skrevet Juni 26, 2005 Heisann. Noen her som har åpna en midt diff på rs2 før? lyst til og få 100% sperre i midten på min og ta bort driv akslene forran så jef får en spole brakke:) Men er det bare og skru ned girkassa med diffen og åpne opp og svise planet dreva sånn som man gjør i bak diffen på en rwd bil? eller er den mere innvinkla en det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2005 hm.... skue tro det var noe mere med det siden ikke flere gjør dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2005 Kan hende det ja, eller at fleste parten ikke vil ha rwd bil. men kan bruke midt diff og girkasse ifra gammle typen da med 100% sperre i midten, men da blir det mye knot med og få gir overføringa til og funke tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2005 Ville nok ikke ødelagt min Rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2005 Må vel uansett bygge om girkassen, da det er der overføringa til fremhjulene sitter..? En eventuelt låsing av midtdiffen vil jo bare føre til 50% trekk foran og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2005 Bakhjulstrekk og kraftig motor er visstnok en dårlig kombinasjon på quattro girkassene. På grunn av firehjulstrekken så blir kraften fordelt likt i begge retninger, og dreiemomentet halveres. Det vil si at hvis alt momentet går til å drive bakhjulene så vil påkjenningen bli dobbelt så stor. (Torsen diffen kan riktignok fordele momentet opptil 75% framover eller bakover) Står litt om det her: http://www.elektro.com/~audi/01E/v8info/ Min personlige mening om dette skal jeg la være usagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...