Solgt - VW Passat 2008 3.2L 250hk VR6 4motion morropakke!

Anbefalte innlegg

Da selges go'bilen omsider, med et hjerte som gråter allerede av savnet jeg kommer til å få av den motorlyden denne gir fra seg med kun original eksos! (Stort potensiale): smil :

 

All info om bilen og bilder ligger i Finn annonsen, men er du en som ønsker å ha en morsom motor, og grom lyd, uten å ha en bil som skriker etter oppmerksomhet så er dette bilen for deg!

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93332762&fks=93332762

 

Jeg kan nåes på 978 84 714!

 

Mvh

Simen Fjeld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med salget:), her får ny eier en meget pen og spesiell bil som uten tvil skiller seg mekanisk og kosmetisk ut fra det meste annet ute på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med salget:), her får ny eier en meget pen og spesiell bil som uten tvil skiller seg mekanisk og kosmetisk ut fra det meste annet ute på veien.

 

Vil ikke kjøpe den tilbake da? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke kjøpe den tilbake da? : smil :

Nja, hadde ikke hatt noe vanskeligheter med det, god bil som jeg likte godt, men nå har jeg nå to biler stående utenfor her, så tror det får holde, ellers takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.